Κουραμπιες η μελομακαρονο, ποιο ειναι πιο υγιεινο;

Κουραμπιες η μελομακαρονο

Κουραμπιες η μελομακαρονο; Η υγιεινή απάντηση στο απόλυτο εορταστικό δίλημμα, δίνεται παρακάτω αναλύοντας τα συστατικά του κάθε γλυκού.

Καταρχάς να επισημάνουμε πως η καλύτερη επιλογή είναι τα σπιτικά γλυκά αφού μπορούμε να περιορίσουμε υλικά που αυξάνουν τις θερμίδες και την χοληστερόλη.

Ο κουραμπιές έχει περίπου 150 θερμίδες και τα βασικά υλικά που περιέχει είναι το βούτυρο, το αλεύρι και η ζάχαρη. Η ζάχαρη μας προσφέρει θερμίδες και το βούτυρο ανεβάζει την χοληστερόλη. (Δείτε μια συνταγή εδώ).

Το μελομακάρονο μας δίνει περίπου 200 θερμίδες και τα συστατικά του είναι: αλεύρι, λάδι, ζάχαρη, χυμό πορτοκαλιού, μέλι, καρύδια και κανέλα.

Το μελομακάρονο μας δίνει λίγες παραπάνω θερμίδες από τον κουραμπιέ. Αντίθετα όμως με τον κουραμπιέ, μας προσφέρει σημαντικά αντιοξειδωτικά στοιχεία, υγιεινά λιπαρά (τα καρύδια) και ποικιλία βιταμινών και μετάλλων. Το μελομακάρονο θεωρείται πιο υγιεινή επιλογή αφού έχει λιγότερα κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη.

Βέβαια, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα… Καλές γιορτές! 🙂

Αφήστε μια απάντηση